Termeni și condiții

Termenii și condițiile prezente se aplica tuturor acțiunilor efectuate de către BUHĂCEANU IONUȚ-FLORENTIN ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ prin intermediul magazinului virtual. Magazinul www.husee.ro funcționează în conformitate cu legea statului roman. Prin folosirea acestui site, utilizatorul își da acordul în mod expres, explicit și în cunoștința de cauză referitor la acceptarea termenilor și condițiilor listate pe aceasta pagină. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul își da acordul în mod expres că își ia angajamentul sa respecte obligația de plata către BUHĂCEANU IONUȚ-FLORENTIN ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ conform contractului.

1. Dispoziții generale

Vânzător: BUHĂCEANU IONUȚ-FLORENTIN ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ, cu sediul social în Localitatea Botoșani, Județul Botoșani, str. Ștefan cel mare, nr.1 , având CIF: 41469463, Nr. de ordine în registrul comerțului: F07/316/2019 .

Cumpărător: persoana fizica, juridica sau alta entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi confirmata ulterior de către vânzător.

Comanda: solicitare efectuata de către cumpărător cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător.

Produse: bunuri comercializate de către www.husee.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa în urma efectuării unei comenzi.

Contract: document justificativ încheiat intre cele doua parți (cumpărător și vânzător) în baza căruia vânzătorul se obliga sa plaseze comanda, iar cumpărătorul se obliga sa achite comanda.

2. Informații despre produs

Produsele comercializate de către www.husee.ro sunt produse noi și vin însoțite de factura fiscala conform legislației în vigoare. Produsele sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului.

www.husee.ro își asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda în cazul în care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla în stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente.

Preturile de achiziție coincid cu preturile aflate pe site. Preturile afișate la produse sunt exprimate în RON.

Cumpărătorul este obligat sa achite doar contravaloarea produselor, celelalte costuri fiind suportate exclusiv de vânzător. Va asiguram ca valoarea comenzii dumneavoastră nu se va modifica odată ce aceasta este confirmata prin email.

www.husee.ro nu oferă nicio garanție în afara de cele prevăzute de legislația aplicabila pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferențe de culoare ce pot apărea intre imaginea afișata pe monitorul dumneavoastră si culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în legătura cu dimensiunea produselor datorita particularităților acestora.

3. Drepturile consumatorului (persoana fizica) prevăzute în Legea nr.449/2003, art. 9-14:

“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privând acest produs, în condițiile art. 13 și 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționata. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționata, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanta lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noțiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.”

4. Comanda

Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adăugate în coșul de cumpărături. După ce sunt adăugate bunurile în cos, acestea vor fi împachetate și trimise către destinatar în cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Dacă nu se efectuează finalizarea comenzii, produsele adăugate în cos nu vor fi rezervate în vederea expedierii către client. Odată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul garantez ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate în momentul plasării comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul în care cumpărătorul primește confirmare telefonica sau prin email și urmează apoi sa intre în procesul de prelucrare și livrare.

5. Modalitate de plata

Plata se efectuează prin ramburs în momentul primirii coletului sau plata cu cardul în momentul plasării comenzii.

6. Anularea comenzii

Anularea comenzii este aplicabila doar clienților persoane fizice, conform legislației în vigoare.

7. Reclamații

In cazul unor eventuale conflicte intre BUHĂCEANU IONUȚ-FLORENTIN ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe cale amiabila în minim 21 de zile lucrătoare. Dacia rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parți nu va fi posibila, conflictul se va soluționa în instanța competenta conform legilor în vigoare.

8. Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului www.husee.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucrează site-ul www.husee.ro, va fi considerata tentativă de fraudă și va fi pedepsita de către autoritățile competente conform legislației în vigoare.

9. Transportul gratuit la comenzile mai mari de 200 lei se anulează și se facturează în caz de retur cu suma de 20 lei

10. Schimbul este gratuit și rămâne gratuit pentru comenzile mai mari de 200 lei atâta timp cât clientul păstrează produsul/e în valoarea menționata, aceasta accepta acest schimb gratuit telefonic iar în caz de retur este înștiințat ca contravaloarea lui nu rămâne gratuita nefinalizatu-se actul de vânzare.