Întrebări frecvente

❶ Cum fac o comanda online?

Pentru a lansa o comanda în cadrul magazinului nostru, aveți doua posibilități:
1. Puteți selecta produsul dorit din catalogul de produse apăsând butonul “Cumpăra” sau puteți apasă pe link-ul cu denumirea produsului din catalog, urmat de butonul “Adaugă în cos”.
2. Puteți folosi caseta “Căutare rapida”, introducând in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: tricou personalizat).

Puteți finaliza comanda după ce vă creați un cont pe magazinul online www.husee.ro, folosiți caseta “Client nou”. Ulterior se va deschide pagina de comanda online, în care veți introduce diverse opțiuni de livrare și plata.

❷ Pot adauga , sterge un produs din comanda finalizata?

Da, puteți adaugă sau șterge unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastră. Trebuie sa ne trimiteți un e-mail pe adresa contact@husee.ro, cu numărul comenzii sau numele pe care s-a plasat comanda și ce anume doriți să modificați.

Puteți face același lucru și telefonic la numărul de telefon +40 752 597 054

❸ Ce ar trebui sa fac dacă am plasat o comanda dar nu am primit e-mail-ul de confirmare?

E-mail-urile de confirmare sunt trimise automat, imediat după ce ați înregistrat comanda. În cazul în care nu l-ați primit avem rugămintea sa verificați și în secțiunea spam.

Este de asemenea posibil sa fi introdus o adresa de e-mail greșita. În acest caz, te rugam sa ne contactezi și vom verifica împreuna. Dar, înainte de toate, va rugam sa va asigurați ca ați deschis mai întâi folderul spam.

❹ Unde este comanda mea?

Îți poți urmări comanda dacă va conectați pe contul de pe site în secțiunea COMENZILE MELE.

Îți poți urmări comanda mai ușor de aici: https://husee.ro/unde-este-comanda-mea/

❺ Cum funcționează procesul de expediere?

Comenzile noastre sunt realizate în termen de 1-3 zile lucrătoare în funcție de volumul comenzilor.

Comenzile sunt livrate în toată țara de către firma de curierat în 2-10 zile lucrătoare din momentul expedierii comenzii. Dacă nu ești la adresa în ziua respectiva se poate reprograma livrarea pentru a doua zi. În cazul în care nu poate fi livrat la adresa dvs. aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a-l putea ridica de la depozitul firmei de curierat.

Livrarea este gratuita dacă valoarea comenzii depășește 200 lei.

Dacă valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 20 lei.

❻ Exista posibilitatea sa returnez produse?

Cumpărătorul are dreptul de a anula contractul în termen de 14 zile de la achiziția produselor. Te rugam sa ne contactezi pe contact@husee.ro sau telefonic folosind numărul de telefon +40 752 597 054 și iți vom oferi toate detaliile legate de retur. Apoi ai la dispoziție 28 de zile să ne trimiți produsele înapoi.

❼ Am primit un alt produs

În cazul în care ai primit un produs greșit vă rugam sa ne notificați imediat și să atașați și o fotografie cu produsul greșit. Vom verifica imediat și dacă a fost făcuta o greșeala, va vom trimite produsul corect.

❽ Lipsesc unul sau mai multe produse

Dacă lipsește un produs din comanda pentru care ai plătit, te rugăm să ne notifici imediat. Vom verifica cu atenție comanda dumneavoastră și în cazul în care a fost făcuta o greșeala, vă vom trimite produsele lipsa cât mai rapid.

❾ Cum pot sa folosesc promo cod?

Poți să folosești un singur promo cod pe comanda. Simplu, adaugă promo codul în ultimul pas înainte de a finaliza comanda în secțiunea “Coșul meu”. Secțiunea promo cod arata în acest fel:

❾ Cum pot sa plătesc o comanda?

Oferim doua modalități de plata:

1. PLATA LA LIVRARE: Poți să plătești pachetul ramburs, plata se face în lei, integral, către agentul de curierat care efectuează livrarea.

2. ONLINE CU CARD BANCAR: Roti să plătești și cu cardul bancar. În acest caz, selectează metoda de plata din coșul de cumpărături și urmează ceilalți pași. Această modalitate se aplică în special produselor personalizate la cerere.

Dacă ați ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizata a procesatorului de plați.
– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)
se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura în primul rând ca nici o informație legata de cardul dumneavoastră nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plați, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!